Sista morgontimmen

Nu, sådär tre veckor efter att jag kommit tillbaka från Rhodos så har hösten officiellt kommit och regnet är ett faktum. Det regn jag gick och i princip längtade efter hela sommaren är här och helt ärligt så är jag trött på det.

Eller nej, jag är inte trött på själva regnet men jag är trött på att energin ska gå från toppen till botten bara för att det blir grått och trist väder. Jag tycker om att kura ihop mig på soffan med en kopp te och en bra bok, men jag tycker inte om att lusten att dra ut och röra på mig försvann med solen.

Dels för att jag blir besviken på mig själv när jag vet att jag är i tillräckligt bra form för att dra ut lite titt som tätt men också för att jag nu måste pusha mig med att jag faktiskt har betalat för ett träningskort och varje gång jag inte använder det är slösade pengar. Fast jag vill inte att det ska vara så, jag vill träna för att jag vill inte för att jag känner att jag måste.
 
 
Okej, så efter det där lite halvt om halvt negativa som inte skulle bli så långt egentligen så ska jag passa på att berätta att jag nu sitter och har precis ätit frukost innan det är dags att dra iväg till Kvarnen för ett spinnigpass, det kommer bli så sjukt jobbigt för jag har inte kört spinning på nästan fyra månader - men förhoppningsvis så kommer jag in i det på samma sätt som jag gjorde innan jag åkte till Rhodos och då kommer det inte vara några problem att hålla igång.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: